NUR FASHA UMAIRAH MOHD FAIZUL

Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers

Thursday 21 July 2011

makan...makan....makan @ kemangi restoran...

Husben aku mmg suka bwk aku ngan fasha g makan...
tapi paling byk makan ofcoz la my husben...jgn mara ye abg...
Restoran ni dh bertahun-tahun dh bukak tapi ni la first time kitaorg pegi.
Tempat mkn dlm restoran ni ade 2 pilihan samada nk duduk cam biasa kt kerusi
atapun nk duduk bersila kt lantai stail kt kg @ org jepun.
First time pegi x dpt duduk kt ruang bersila tu sbb dh penuh.

                                                               ni la laling aku....hencem kan?

dan yg ini..............................

                                                             buah hati aku....so cute!


gmbr mase makanan br sampai....

                                                                   
                                                                     jmput tgk.....
                                                   milo ais...faveret fasha tapi x abis pn dia minum....



                                                                ye ye ar je mkn.....

Ni second time kitaorg pegi, dpt juga duduk kt ruang bersila tu... 
Tgk la fasha x abis2 beposing...



     

Kat restoran kemangi tu sume menu sedap2....mcm2 menu ade....mkn sampai nk pecah perut.....
Gambar selepas mkn aku x amek coz dh kekenyangan lgpun wat ape amek gmbr pinggan dh kosong...

No comments:

Post a Comment