NUR FASHA UMAIRAH MOHD FAIZUL

Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers

Sunday 24 July 2011

Fasha + Mickey Mouse

Salam semua, kali ni aku nak becite tentang Fasha yg terlampau intrested sgt dgn mickey mouse. Ape jua keadaan atau benda di sekeliling dia mesti nk kaitkan dgn kartun ni. 
Kekadang pening juga ibu ngan ayah dia nk menunaikan segala permintaan dia yg berkait ngan mickey mouse mana taknye sume brg dia nk ade gmbr mickey ni dr buku, pakaian, kasut, beg, shampoo...pendek kata sume la...

ni la si mickey & minie yg jd pujaan hati fasha

Perkara wajib hari2 dok tgk kartun ni kt Disney Junior @ Astro yg sah2 org lain terpaksa gak tgk sbb xleh tukar channel lain ataupun dok ngadap you-tube...
mmg tak jemu2 dia...
Itu blm angan2 dan impian dia lg.....
Dia ckp " adik nk jumpe mickey mouse la ibu mcm kt laptop tu
( maksud dia kt you tube la tu ), 
bole x ?" ape yg bole aku jwb " ok t kite jmpe dia" 
tapi dlm hati aku ckp " ntah bila la nak oi dpt jumpe mickey tu...cian fasha "
impian fasha nk jumpe maskot mickey ni..adoyai!

tu impian pertama dia, impian yg ke2 pulak yg ni...
tapi ni pn satu impian aku nk buatkan utk dia......
Ntah bila la gaknya impian kami be2 ni nk m'jadi kenyataan....
insyaallah akn jd kenyataan klu ayah tolong merealisasikan impian ibu ngan fasha...hehehe...

Haaa...yg ni impian ke3 dia pulak tapi rasanya ibu ngan ayah bole tunaikan 
tapi kena tunggu la birthday fasha bln 8 t..' kek kiki mosh'... 
klu dpt kek ni xtau la fasha nk potong ke tak...
mesti dia sayang nk rosakkan kek ni...
pastu mesti berseri-seri muka dia...
   

so, kesimpulan yg bole aku buat adalah anak aku ni dh sinonim dgn mickey mouse ni....
mmg x dpt dipisahkan lg......

1 comment: