NUR FASHA UMAIRAH MOHD FAIZUL

Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers

Friday 5 August 2011

BIRTHDAY HUBBY vs BUKA PUASA

Salam Ramadhan yg ke 5 sume.
Hari ni 5 Ogos adalah harijadi abg yg ke 32.
So, dua hari sblm tu aku dh plan nk beli kek.
Igt nk suprise kt abg tapi last2 aku bgtau gak ngan dia.
Abg ok je ya la kan besday dia.....
Aku suggest kt dia g bebuka kt umah mak abah dia...
lagilah dia setuju...
So, ptg tu aku blk dr keje aku terus g belanje brg utk msk buka...
menu buka mi hailam..
ye la kena la msk xkan bwk kek je kan?
sampai umah je aku terus g dapur msk mi hailam, 
pastu beli kek & terus g umah mak.




kek abg & juadah buka puasa

ayah berdoa tapi fasha tetap nk posing....aishhh

ida, mak & abah sdg menikmati juadah buke...

fasha...fasha....

ayam golek yg jd rebutan...besssstt....
bukan seekor tapi dua ekor ayam....ahakksss

ayah potong kek besdaynye....

lastly, nk mintak maaf kt ayah sebab ibu xde bg hadiah thn ni....
coz budget untuk belanja nk raya.....hehe...
hope ayah happy pd hari besday dia w/pun xde hadiah...i lebiyu...

* ni khas utk ayah....

AMIN.................................

No comments:

Post a Comment