NUR FASHA UMAIRAH MOHD FAIZUL

Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers

Sunday 21 August 2011

BERBUKA DI UMAH NENEK YOT

Ahad semalam aku ngan family abg  g buka pose kt umah Nenek Yot.
Oh ya...Nenek Yot ni panggilan utk nenek kpd abg.
Ni sume plan bapa mertua aku yg b'hajat utk buka bersama bonda dia...
so, dia ajklah sume ank cucu dia g sana..
tapi mmg seronok klu buke ramai2 kan?..
lagi2 dgn mcm2 juadah yg kitaorg bwk..
terutama bapa mertua aku yg msk nasi beriani..
mmg teruja betul dia nk buke ngan bondanye..
dgn perjalanan yg agk jauh lebih kurang 45 minit berkereta
dan 15 minit jln kaki utk sampai kt umah nenek
sempatlah kami sampai lg 10 minit nk buke pose..
mmg riuh la umah nenek dgn suara cicit2 dia
termasuklah anak aku...
itu blm lg ditambah ngan suara org tua...
termasuklah aku...hehe...
mmg riuh jdinye.....!!!

Nenek Yot b'sama cicit2

sempat juga aku jeling kt nenek masa tu..
nmpk happy sgt dia bila anak, cucu & cicit dia dtg...
ye la..org tua mcm nenek ni xde apa lg yg dpt happy kan dia
selain di samping ank cucu cicit....
nenek, tunggu ye t raya kitaorg dtg lg....


Nenek, 
semoga nenek panjang umur dan sentiasa di beri kesihatan yh baik oleh Allah
..Amin.....

No comments:

Post a Comment